lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 11 Nov 2016 04:16:47 -0500
From:   "UNCLAIMED ASSET" <noreply@...l.co.uk>
To:     linux-kernel@...r.kernel.org
Subject: Nujna response.//..

Steve Bhatti,
Operations / regionalni direktor
Santander Bank Plc,
47-48 Piccadilly
PICCADILLY
W1J0DT
London, Združeno Kraljestvo

Hi,

Sem Steve Bhatti, od Harlesden North West London, vodja oddelka racunovodskega revidiranja in formalno višji vodja programer pri Deutsche bank, tukaj v Angliji (Santander Bank Plc). Delal sem tudi za novejše ministrov Bank Plc.

Rabim nujno pomoc pri prenosu vsoto (£ 21,5) milijona britanskih funtov na svoj racun v 11 ali 15 bancnih dni. Ta denar je bil v mirovanju za let v naši banki brez zahtevka. Želim banka sprostiti denar za vas, najbližje osebe v naši pokojnega Stranka (lastnik racuna), ki je na žalost izgubil življenje februarja 2003, po južnem ZDA raketoplana Columbia, je umrl en sam clovek. Nocem, da je denar šel v zakladniškega racuna banke kot zapušceni sklada. To je torej razlog, zakaj sem kontakt z vami, da bi lahko banka spustite denar za vas, saj naj ožjih sorodnikov na umrlega kupca. (Late David McDowell Brown), ameriški državljan Arlington v Virginiji.
Prosimo, da bi vas rad, da ta predlog kot top skrivnost in ga izbrisati, ce vas ne zanimajo.

Tu je delitev razmerje; 50% za mene in 40% za vas, medtem ko 10% je za vse stroške, ki so nastali v casu transakcije. Ce ste zainteresirani, se obrnite mi neposredno preko mojega zasebnega / direktno pošto: steve.s.bhatti@...il.com

Navedite mi sledi spodaj, kot smo 7 dni teci skozi. To je zelo nujna.

1. Polno ime:
2. Direct Mobile Število:
3. Kontaktni naslov:
4. Poklic: