lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Wed, 26 Jun 2019 14:27:43 +0000
From:   Mrs Marija Sterbenc <marijasterbenc0@...imus.com.au>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Donatie Van Mvr Marija Sterbenc

Donatie Van Mvr Marija Sterbenc

Liefste in de Heer,

Met alle respect en menselijkheid werd ik gedwongen te schrijven op een
humanitair gebied.

Ik ben een weduwe Marija Sterbenc die langdurige zieken (kanker)
veroudert. Zijn momenteel opgenomen in een privéziekenhuis. Ik heb wat
geld dat ik heb geërfd van myhusband, Anthony Sterbenc, die later stierf
bij een auto-ongeluk.

Toen mijn man in leven was, deponeerde hij de som van € 4.500.000,00
(4.500.000,00 Euro) in een bank. Momenteel staat dit geld nog steeds op
de bank.

Mijn arts zei me dat het de komende drie maanden niet zou aanhouden
vanwege het kankerprobleem. Ik heb iemand nodig die heel eerlijk en
godvrezend is en die deze gelden kan gebruiken voor het werk van God.
Mijn overleden man heeft geleerd dat dit fonds voor
liefdadigheidsdoeleinden moet worden gebruikt. , zoals het bouwen van
scholen, huizen van weeshuizen, ziekenhuizen, enz.

Ik nam deze beslissing omdat ik geen kind heb dat dit geld zal erven en
ik wil dat God mij genadig is en mijn ziel accepteert. Met God zijn alle
dingen mogelijk. Alsjeblieft, als je in staat zou zijn om deze fondsen
te gebruiken voor Gods werk, reageer dan alstublieft op mijn id: met dit
e-mailadres: (marijasterbenc55@...il.com)

Ik wil dat je me de volgende informatie toestuurt waarnaar hieronder
wordt verwezen.

Je volledige naam -----------------------
Jouw land -------------------------
Jouw adres --------------------------
Uw dienstverband -----------------------
Zodra ik uw antwoord heb ontvangen, zal ik u het contact van de bank
geven en ik zal u ook een machtigingsbrief geven die u laat zien dat u
de huidige begunstigde van dit fonds bent.

In de hoop uw antwoord te ontvangen. Blijf gezegend in de Heer.

Dank je

Met vriendelijke groet

Mevrouw Marija Sterbenc