lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 28 Jun 2019 03:46:53 +0000
From:   Michael Waddington <michaelwadd061@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Hello

Pozdrowienia i jak twoja rodzina? Przepraszam za sposób, w jaki do
ciebie podchodzę, ale to dlatego, że nie mam innego wyboru. Natknąłem
się na Twój e-mail podczas przeglądania izby handlowej DTC i
postanowiłem się z tobą skontaktować. Nazywam się Miss Victoria
AbdulMagid Breish, Libijczyk po narodowości i córka późnego pana
AbdulMagida AbdulSalam Breish z LIBYA. Mój zmarły ojciec był byłym
przewodniczącym i dyrektorem generalnym Libyan Investment Authority,
zanim został zabity przez siły NATO podczas libijskiej wojny domowej.

Kontaktuję się z tobą w celu uzyskania pomocy i asystenta przy
projekcie inwestycyjnym wartym dwadzieścia siedem milionów pięćset
tysięcy dolarów amerykańskich (27, 500, 000, 00) pod twoim
kierownictwem w twoim kraju. Jestem gotów wynegocjować z Tobą stosunek
zysków do inwestycji i zysków w oparciu o przyszłe zyski z inwestycji.

                       Możesz dowiedzieć się więcej o kryzysie:
https://www.ndtv.com/world-news/un-unveils-proplays-to-end-libya-crisis-749348

Mój zmarły ojciec złożył ten fundusz w jednym z banków w Burkina Faso,
a ja miałem na imię najbliższy krewny. Udało mi się przedostać do
Burkina Faso, gdzie teraz mieszkam jako uchodźca pod rządową opieką
bez matki. Po przyjeździe skontaktowałem się z bankiem, aby wyczyścić
zdeponowany fundusz, ale dyrektor banku powiedział mi, że mój
nieżyjący ojciec składa instrukcję na temat wpłacony fundusz, który
muszę przedstawić zagranicznemu powiernikowi, który pomoże mi w
inwestowaniu funduszu w dobry interes. Dyrektor banku doradził mi, aby
przekazać powiernikowi, który stanie w moim imieniu za przekazanie
funduszu. i dlatego kontaktuję się z tobą w tej chwili. ZE WZGLĘDU NA
KRYZYS WYJŚCIOWY W LIBII uważam, że konieczne jest zróżnicowanie
mojego planu inwestycyjnego poza granice zamorskie, aby zabezpieczyć
się przed moją przyszłością.

MAM NASTĘPUJĄCY PLAN INWESTYCJI NA TWOJE ROZWAŻANIE:

A) Zarządzanie nieruchomościami

B) Restauracja i hotel

C) Zarządzanie szpitalem

D) Produkcja żywności

Jeśli masz inny opłacalny biznesplan, który może być zainteresowany
zainwestowaniem w twoim kraju, uprzejmie odpowiedz na pilne informacje
o tym, w jaki sposób fundusz inwestycyjny zostanie przekazany pod
Twoją opiekę w celu dalszego inwestowania.

Jednakże, gdy wyrazisz zainteresowanie pomocą, przekażę ci z niezbędną
informacją o depozycie potwierdzenie Twojej zgody, aby pomóc mi w
przekazaniu i inwestycji funduszu w twoim kraju. Będę bardzo
szczęśliwy, jeśli odpiszesz mi w celu łatwej komunikacji, abyśmy mogli
się poznać. Kiedy odpiszesz, podam ci moje zdjęcia i mój osobisty
numer telefonu oraz więcej szczegółów o sobie w mojej następnej
wiadomości.

Proszę o bezpieczeństwo i poufny powód, odpowiedz mi przez mój
osobisty adres e-mail: vicktoria.abdulmagidbreish@...dex.com

Twoja pilna odpowiedź zostanie doceniona.
Z poważaniem,