lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Sat, 26 Oct 2019 08:09:49 -0700
From:   aa zz <mariamkenzo777@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Rakas rakastettu Kristukseen

Rakas rakastettu Kristukseen

TUlen KAALIVARIHYVITYISET

Olen rouva Angelica Louise Kap Verdestä, olen naimisissa herra Teo J
Louise kanssa. Minä ja myöhäinen aviomieheni olivat kiinteistöjohtajia
ja myös valtion kiinteistöjen rakennusurakoitsijoita ennen mieheni
kuolemaa. Olimme naimisissa yksitoista vuotta ilman lasta
fibriodi-ongelmani vuoksi. Hän kuoli lyhyen sairauden jälkeen, joka
kesti vain neljä päivää.

Ennen hänen kuolemaan olemme molemmat syntyneet kristittyinä.
Aviomieheni kuoleman jälkeen minulla on diagnosoitu ruokatorven syöpä.
Kun myöhäinen aviomieheni oli elossa, hän talletti pankkiin 3,5
miljoonan dollarin dollarin summan.

Tällä hetkellä rahaa on edelleen pankissa. Äskettäin lääkärini kertoi,
että en kestäisi seuraavia neljää kuukautta syöpäongelman vuoksi.
Kaikista indikaatioista minun tilani on todella heikentynyt, ja on
aivan selvää, että en voi elää yli kaksi kuukautta, koska syöpävaihe
on päässyt erittäin vaaralliseen vaiheeseen.

Saatuaani tietää olosuhteeni päätin lahjoittaa tämän rahaston hyvälle
henkilölle, joka käyttää tätä rahaa tavalla, jota aion opettaa tässä.
Haluan, että käytät vähintään 80% tästä rahastosta orpokodeihin,
leskeihin ja myös Jumalan sanan levittämiseen ja pyrkimään siihen,
että Jumalan huone ylläpidetään, ja ottamaan loput 20% huolehtimaan
hyvää Jumalan antamaan kotiin. Tein tämän päätöksen, koska minulla ei
ole lasta, joka perisi rahat.

Siksi teen päätöksen lahjoittaa tämä rahasto hyväntekeväisyyteen. En
pelkää kuolemaa, joten tiedän minne menen. Tiedän, että tulen olemaan
Herran sydämessä.Exodus 14 VS 14 sanoo, että "herra taistelee
tapauksessani ja minä pidän rauhaa". En tarvitse tässä yhteydessä
mitään puhelinviestintää terveyteni takia onnellisuus on, että elin
arvokkaan kristittyn elämän. Joka haluaa palvella Herraa, sen on
palveltava häntä hengessä ja totuudessa, aina rukoileva koko elämäsi
ajan. Kirjoita minulle tähän sähköpostiosoitteeseen heti, ja
vastauksen myöhästyminen antaa minulle tilaa hankkia toinen hyvä
ihminen tätä tarkoitusta varten.

Vakuuta minulle, että toimit vastaavasti kuten sanoin tässä.

Toivon saavasi sähköpostisi.

Kiitos ja pysykää siunauksena Herrassa.

Minä pysyn sisaresi Kristuksessa.

Rouva Angelica Louise.