lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 25 Nov 2019 00:10:22 +0300
From:   AL-MOHAD MOHAMMED BASHIRU <info@...li.com.tr>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: DIPLOMATIC IMMUNITY DELIVERY

--
NO.1A, WILAYAH PERSEKUTUAN,
ТАМАН БУКИТ ПАСИР,
93000 KUALA LUMPUR,
Малайзия.

Уважаеми господине,

Казвам се Алмохад Мохамед Баширу. Радвам се да ви информирам, че
договорният панел, който току-що завърши мястото си в Куала Лумпур
Малайзия, просто пусна вашето име и идентификационен номер на електронна
поща сред изпълнителите, за да се възползват от плащането на
дипломатическия имунитет. Този панел беше делегиран предимно за
разследване на манипулирани претенции по договори, договори и плащане на
фактури, тъй като ефектът е изял дълбоко в икономиката на нашата скъпа
страна.

Въпреки това искаме да ви уведомим, че профилът на вашия договор все още
се отразява в централния ни компютър като неплатен изпълнител по време
на извършването на одита. Вашият договор за прехвърляне в офиса ми от
одиторите като непоискан фонд, искаме да използваме този носител, за да
ви информираме, че за момента правителството на Малайзия е спряло
по-нататъшното плащане чрез банка до банков превод поради множество
изпълнители на петиции към ООН Малайзия за неправилно плащане и
отклоняване на договорните средства към различна сметка.

Във връзка с това ние ще изпратим плащане за част от вашия договор в
размер на 35 000 000.00 евро (само тридесет и пет милиона евро) до вас
чрез нашата акредитирана корабоплавателна компания и аз обезпечих всички
необходими документи за покриване на парите. Забележка: Парите идват на
2 кутии за сигурност. Кутиите са запечатани със синтетично найлоново
уплътнение и подплатени с машина. Моля, не е нужно да се притеснявате за
нищо, тъй като транзакцията е 100% без риск. Кутиите идват с
дипломатически агент, който ще придружава кутиите до домашния ви адрес.
Всичко, което трябва да направите сега, е да ми изпратите пълния си
адрес и вашата самоличност, като международен паспорт или шофьорска
книжка и вашия мобилен телефонен номер, Diplomatic Attached ще пътува с
него. Той ще ви се обади веднага, когато пристигне на летището на вашата
страна. Надявам се че ме разбираш?

Моля, любезно се свържете с мен днес също с исканата информация, за да
можем да продължим по този въпрос възможно най-скоро.

1) Вашето пълно име:

2) Телефон, факс и мобилен телефон:

3) Име на компанията, длъжност и адрес .:

4) Професия, възраст и семейно положение.

5) Копие на вътрешен паспорт, шофьорска книжка или валидна лична карта:

Забележка: Дипломатът не знае оригиналното съдържание на кутиите. Това,
което им декларирах като съдържание, са чувствителни фотографски филмови
материали от съображения за сигурност. Не съм декларирал пари за тях,
моля. Ако ви се обадят и ви попитат съдържанието, моля, кажете им
същото? И ще ви уведомя докъде съм стигнал с уговорката. Ще осигуря
сертификата за разрешаване на дипломатически имунитет, който ще го
накара да премине всеки персонализиран контролно-пропускателен пункт по
целия свят, без да се задържа. Потвърдете получаването на това съобщение
и изпратете изискванията към мен веднага, когато получите това
съобщение. Моля, имам нужда от вашия спешен отговор, тъй като кутиите са
планирани за отпътуване към вашата страна, веднага щом чуем от вас.

Ние сме решени да ви служим по-добре

С уважение,
Ал-Мохад Мохамед Баширу
Главен одитор за правителството на Малайзия