lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Thu, 7 Oct 2021 16:25:27 +0000
From:   Post office lome <togounionlomewesternoffice@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Cienījamais fonda īpašniek!

Cienījamais fonda īpašniek!

Es nosūtīju jums šo vēstuli pirms mēneša, bet es nedzirdēju no jums,
es neesmu pārliecināts, vai jūs to saņēmāt. Un tāpēc es to saku
vēlreiz: pirmkārt, es esmu Kristalina Georgieva kundze, Starptautiskā
Valūtas fonda rīkotājdirektore un prezidente.

Patiesībā mēs esam pārskatījuši visus šķēršļus un problēmas, kas
saistītas ar jūsu nepabeigto darījumu un jūsu nespēju izpildīt
pārskaitījuma maksu, kas no jums iekasēta no iepriekšējām
pārskaitījuma iespējām. Apstiprinājumu skatiet mūsu vietnē 38 ° 53′56
″ N 77 ° 2 ′ 39 ″ W

Mēs, Direktoru padome, Pasaules Banka un Starptautiskais Valūtas fonds
(SVF) Vašingtona, sadarbībā ar ASV Valsts kasi un dažām citām
atbilstošām pētījumu aģentūrām šeit, ASV. ir pavēlējis mūsu Ārvalstu
maksājumu pārvedumu nodaļai, Āfrikas Apvienotajai bankai Lome Togo,
izsniegt jums VISA karti, uz kuru tiks nosūtīts jūsu fonds (USD 1,2
miljoni), lai vēlāk izņemtu no jūsu fonda.

Izmeklēšanas laikā mēs bijām pārsteigti, ka korumpētās bankas
amatpersonas nevajadzīgi kavēja mūsu maksājumu, cenšoties novirzīt
savus līdzekļus uz saviem privātajiem kontiem.

Un šodien mēs jūs informējam, ka jūsu fonds ir ieskaitīts UBA bankas
VISA kartē un ir gatavs arī piegādei. Tagad sazinieties ar UBA bankas
sekretāru. Viņu sauc Tonijs Elumelu kungs,

Kontaktpersonas e -pasts: (tonyelumelu5501@...il.com)

Lūdzu, nosūtiet viņam šādu informāciju par jūsu akreditētās Visa VISA
kartes piegādi uz jūsu adresi.

Jūsu pilns vārds: ====================

Jūsu mītnes valsts: ====================

Jūsu mājas adrese: ================