lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 18 Jan 2022 08:44:54 -0800
From:   robert anderson <robertandersongood5@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Prosím pozor,

Ja som Bar. uchenna ilobi , Ako sa máš, dúfam, že si v poriadku a
zdravá? Chceli by sme vás informovať, že som úspešne uzavrel
transakciu s pomocou nového partnera z Venezuely a teraz bol fond
prevedený do Venezuely na bankový účet nového partnera.

Medzitým som sa rozhodol kompenzovať vás sumou 350 000,00 USD
(tristopäťdesiattisíc amerických dolárov) kvôli vášmu úsiliu v
minulosti, hoci ste ma v tomto smere sklamali. Ale napriek tomu som
veľmi rád za úspešné ukončenie transakcie bez akýchkoľvek problémov a
preto som sa rozhodol kompenzovať vás sumou 350 000,00 USD, aby ste sa
so mnou o túto radosť podelili.

Odporúčam vám, aby ste kontaktovali moju sekretárku pre bankomatovú
kartu v hodnote 350 000,00 USD, ktorú som si pre vás nechal.
Kontaktujte ho teraz bez zbytočného odkladu.

Názov: šalamúnske brandy

E-mail: solomonbrandyfiveone@...il.com

Prosím, znova mu potvrďte nasledujúce informácie:

Tvoje celé meno_________________________
Vaša adresa__________________________
Číslo vášho mobilného telefónu_______________________

Všimnite si, že ak ste mu neposlali vyššie uvedené informácie úplné,
bankomat vám neposkytne, pretože si musí byť istý, že ste to vy.
Požiadajte ho, aby vám poslal celkovú sumu (350 000,00 USD)
bankomatovej karty, ktorú som si pre vás nechal.

S Pozdravom,

Pán uchenna ilobi