lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 15 Mar 2022 18:38:44 +0000 (UTC)
From:   David Hilton <hradmin@...akaoman.com>
To:     Recipients <hradmin@...akaoman.com>
Subject: Mutual Partnership

Terveisiä,

Toivon, että tämä sähköposti saapuu sinulle erittäin hyvässä kunnossa. Olen David Hilton, Credit Suisse Bankin kirjanpito-/tarkastusosaston päällikkö, Cabot Square London Iso-Britannia. Otin sinuun yhteyttä koskien yritysehdotusta, josta on valtavasti hyötyä sekä meille että vähemmän etuoikeutetuille. Päällikön kirjanpito-/tarkastusosastona Suur-Lontoon aluetoimistossa löysin 15 800 000,00 punnan (15 miljoonaa kahdeksansataa tuhatta Englannin puntaa) summan tililtä, ​​joka kuuluu yhdelle ulkomaiselle asiakkaallemme edesmenneen herra Manzoor Hassanille. Hän oli yritysmoguli, joka kuoli helikopterionnettomuudessa vuonna 2014. Mr. Hassan oli 54-vuotias, kun molemmat hänen vaimonsa, ainoa poikansa Avraham (Albert) ja miniänsä kuolivat helikopterionnettomuudessa.

Valinta ottaa sinuun yhteyttä johtui asuinpaikkasi maantieteellisestä luonteesta erityisesti tapahtuman arkaluonteisuuden ja sen luottamuksellisuuden vuoksi. Nyt pankkimme on odottanut jonkun sukulaisen hakevan perintörahastoa, mutta valitettavasti kaikki ponnistelut ovat olleet turhia. Itse en ole onnistunut löytämään herra Hassanin sukulaisia ​​tai lähisukulaisia. Tältä osin pyydän suostumustasi esitellä sinut vainajan lähiomaisena / tulevana edunsaajana, jotta tämän tilin tuotto, jonka arvo on 15,8 miljoonaa Englannin puntaa, voidaan maksaa sinulle.

Tämä maksetaan tai jaetaan näissä prosenteissa 60 % minulle ja 40 % sinulle. Kaikki tarvittavat lakiasiakirjat, joita voidaan käyttää tämän perintövaatimuksen varmuuskopioimiseksi, eivät ole ongelma ollenkaan. Minun tarvitsee vain ladata nimesi asiakirjoihin ja laillistaa ne Britannian korkeimmassa oikeudessa todistaakseni, että olet tämän rahaston laillinen edunsaaja. Tarvitsen nyt vain rehellistä yhteistyötäsi, luottamuksellisuuttasi ja luottamusta, jotta voimme toteuttaa tämän kaupan. Takaan sinulle 100 % menestyksen ja sen, että tämä liiketoimi toteutetaan lain mukaisesti.

Anna minulle alla seuraavat tiedot, sillä meillä on 5 työpäivää aikaa suorittaa se:

1. Koko nimesi
2. Puhelinnumero
3. Yhteysosoite

Kävittyäni järjestelmällisen haun läpi, päätin ottaa sinuun yhteyttä toivoen, että tämä ehdotus kiinnostaa sinua. Pyydän sinua vahvistamaan tämän viestin ja osoittamaan kiinnostuksesi, annan sinulle yksityiskohtaiset tiedot.

Arvostamme suuresti suostumustasi tähän sähköpostiin ja yritysehdotukseen.

Odotan kuulevani sinusta pian.

Parhain terveisin,
David Hilton.