lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 25 Apr 2022 02:14:40 -0700
From:   "Warren E. Buffett" <wbuffett534@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Darowizna !!!

--
Drogi Zwycięzco,

 Nazywam się Warren E. Buffett, jestem amerykańskim magnatem
biznesowym, inwestorem i filantropem. Jestem odnoszącym największe
sukcesy inwestorem na świecie. Głęboko wierzę w zasadę "dawania za
życia". Mam jedną ideę, która nigdy nie zmieniła się w moim umyśle, że
powinieneś używać swojego bogactwa, aby pomagać ludziom i zdecydowałem
się przekazać { 3,500,000.00 Euro } Trzy Miliony Pięćset Tysięcy Euro
losowo wybranym ludziom na całym świecie. Kiedy otrzymasz ten e-mail,
powinieneś liczyć się jako szczęściarz, ponieważ Twój adres e-mail
został wybrany online podczas losowego wyszukiwania.

Proszę odezwij się do mnie szybko, abym wiedział, że Twój adres e-mail
jest poprawny.

Odwiedź tę stronę: https://en.wikipedia.org/wiki/Warren_Buffett lub
wyszukaj moje nazwisko w google, aby uzyskać więcej informacji:
(Warren E. Buffett).

Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.

Z poważaniem,
Pan Warren E. Buffett