lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 23 May 2022 14:29:54 +0000
From:   MICHAEL EDWARD <evenamejoice@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: ATM CARD

--
Min kjære venn,

God dag min kjære venn hvordan har du det Lengst. jeg er glad for
for å informere deg om at jeg lykkes med å få denne arven

fondsoverføring i samarbeid med en ny partner.
Jeg drikker nå min andel av totalen av INDIAs utenlandske investeringer

prosjekter.
Forresten, jeg har ikke glemt din tidligere innsats og innsats

å hjelpe.
sviktet meg i å overføre disse arvemidlene på en eller annen måte.
Ta nå kontakt med sekretæren min i Lome Togo Vest-Afrika, hun heter

BENITA SAIRA på e-post (benitasaira1994@...il.com)
be ham sende deg det totale beløpet ($900.000,00),NI HUNDRE

TUSEN.US dollar jeg har spart for kompensasjonen din hele fortiden

innsats og forsøk på å hjelpe meg i transaksjonen.
Da satte jeg stor pris på innsatsen din. Så gjerne og

Kontakt sekretæren min, BENITA SAIRA, og fortell henne hvor hun skal sende

den. gir deg minibankkortet for det totale beløpet (US

$9 000 000,00). Gi meg beskjed slik at vi kan dele gleden

umiddelbart når du mottar det så smerte.
Jeg har det veldig travelt her i disse dager.på grunn av
investeringsprosjektene jeg

har med mitt nye hus husk, partner, at jeg endelig bestod

mine instruksjoner til meg selv. Sekretær på dine vegne for å få minibank

KORT, så ikke nøl med å ta det når du kontakter Benita

Saira hun vil sende deg beløpet.
enhver forsinkelse.

Med vennlig hilsen,

Mr. MICHAEL EDWARD