lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 31 May 2022 08:32:45 -0700
From:   Lil Hilal <lilhilal77@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Jó napot,

Jó napot,
A nevem Lil Hilal (ügyvéd) Korábban írtam neked, de nem válaszoltál.
Segítségre van szükségem kései ügyfelem (8 500 000 USD értékű)
pénzeszközeinek visszaszerzésében, amelyeket a bank biztonsági
osztályán helyeztek el biztonságos megőrzés céljából. Vegye
figyelembe, hogy az Ön vezetékneve hasonló a néhai ügyfelem családi
vezetéknevéhez, és ez volt az oka annak, hogy felvettem Önnel a
kapcsolatot, hogy segítsek visszaszerezni a fel nem használt összeget,
mert a bank hivatalos felhatalmazást adott ki a kedvezményezett
nevének követelésre történő benyújtására, különben elkobozni és
bezárni a fiókot, ha nem válaszol.
Ha további információra van szüksége ezzel a kölcsönös haszonszerzési
tranzakcióval kapcsolatban, sürgősen keressen vissza. Megosztási
arányunk 50-50%. 4 250 000,00 dollár lesz a saját részesedése ebben a
tranzakcióban.
Sürgősen küldje el nekem az adatait
2) Mobilszám -----------------
Üdvözlettel.