lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 13 Jun 2022 14:25:18 +0100
From:   Marija Sterbenc <marijasterbenc21@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Pani Marija Sterbenc

drahá milovaná,

Pozdravujem ťa v mene Božom; je pravda, že tento list vás možno
prekvapí, ale napriek tomu vás pokorne žiadam, aby ste mi venovali
pozornosť a dobre ma počuli. Volám sa pani Marija Sterbenc . Mám 63
rokov a som vydatá za pána Rodrigueza Sterbenca a pred jeho smrťou v
roku 2012 sme boli manželmi 32 rokov.

Boli sme manželmi 32 rokov bez dieťaťa a on zomrel po krátkej chorobe
a po jeho smrti som sa rozhodol, že sa kvôli svojmu náboženskému
presvedčeniu a vysokému veku znova neožením. Keď bol môj zosnulý
manžel nažive, uložil tu v banke sumu 4 500 000,00 (štyri milióny,
päťstotisíc eur). V súčasnosti sú tieto peniaze stále v úschove banky.
Nedávno mi môj doktor povedal, že nasledujúce štyri mesiace nevydržím
kvôli rakovine.

Keďže som poznal svoj stav, rozhodol som sa tieto peniaze darovať
cirkvám, organizáciám alebo dobrým ľuďom, ktorí budú tento fond
využívať tak, ako vám dám návod na správnu predstavu o využití tohto
fondu.

Chcem, aby ste tieto peniaze použili pre charitatívne organizácie,
sirotince, vdovy a iných ľudí, ktorí sú v núdzi. Rozhodol som sa tak,
pretože nemám žiadne dieťa, ktoré by tieto peniaze zdedilo. Navyše,
príbuzní môjho manžela mi nie sú blízki, keďže som ochorela na
rakovinu a chceli ma vidieť mŕtvu, aby mohli zdediť jeho bohatstvo, a
preto nemáme žiadne dieťa. Títo ľudia nie sú hodní tohto dedičstva. To
je dôvod, prečo som sa rozhodol kontaktovať vás a darovať vám tento
fond na charitatívne práce.

Hneď ako dostanem vašu odpoveď, dám vám kontakt na banku, kde je tento
fond uložený mojím zosnulým manželom pred jeho náhlou smrťou, a tiež
poverím nášho rodinného právnika, aby banke vydal splnomocnenie, ktoré
predloží ste príjemcom tohto fondu a tiež chcem, aby ste ma vždy
zapájali do svojej každodennej modlitby.

Akékoľvek oneskorenie vo vašej odpovedi mi môže poskytnúť priestor na
hľadanie iného dobrého človeka na rovnaký účel.

Ďakujem a zostaň požehnaný.

vaša sestra
Pani Marija Sterbenc