lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 14 Jun 2022 18:46:51 -0700
From:   Kristalina Georgieva <ilofab436@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: GODA NYHETER

Bästa förmånstagare,
Jag skickade det här brevet till dig för en månad sedan, men jag har
inte hört från dig, nej
Jag är säker på att du fick den, och det var därför jag skickade den
till dig igen,
Först och främst är jag Kristalina Georgieva, verkställande direktör och
ordförande för Internationella valutafonden.

Faktum är att vi har gått igenom alla hinder och frågor kring
din ofullständiga transaktion och din oförmåga att uppfylla avgifterna
överföringsavgifter som debiteras dig för alternativen
tidigare överföringar, besök vår webbplats för bekräftelse 38
° 53′56 ″ N 77 ° 2 ′ 39 ″ W

Vi är styrelsen, Världsbanken och Valutafonden
International (IMF) i Washington, DC, tillsammans med Department of
United States Treasury och några andra utredningsorgan
relevant här i USA. har beställt
vår Overseas Payment Remittance Unit, United Bank of
Africa Lome Togo, för att ge dig ett VISA-kort, där $
1,5 miljoner från din fond, för ett större uttag från din fond.

Under vår utrednings gång upptäckte vi med
bestörtning över att din betalning har försenats av korrupta tjänstemän
av banken som försöker avleda dina pengar till dina konton
privat.

Och idag meddelar vi dig att din fond har krediterats på ett kort
VISA av UBA Bank och den är också redo att levereras. Nu
kontakta direktören för UBA Bank, hans namn är Mr. Tony
Elumelu, e-post: (cfc.ubagroup09@...il.com)
för att berätta hur du får ditt ATM VISA-kort.

Vänliga hälsningar,

Fru Kristalina Georgieva