lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 29 Aug 2022 00:33:44 +0000
From:   James Morgan <bottikah2@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: James Morgan

Kveðja til þín,
Ég heiti Mr.James Morgan, frá Toulouse Frakklandi. Ég hef þjáðst af

Üdvözlet neked,
A nevem Mr. James Morgan, Toulouse Franciaországból. Rákbetegségben
szenvedek, és az orvos azt mondja, hogy csak rövid időm van az
életből. Az elmúlt tizenkét évben aranyexporttal foglalkoztam, mielőtt
megbetegszem a rák miatt. Rengeteg pénzt kerestem az arany és a gyapot
eladásából, férjhez mentem néhai feleségemmel, sok évnyi házasság után
nem született saját gyermekünk. Nagyon beteg vagyok, és az orvos
szerint nem fogom túlélni a betegséget.
A legrosszabb az egészben az, hogy nincs családtagom vagy gyermekem,
aki örökölhetné a vagyonomat. Ezt a levelet most a betegágyam melletti
számítógép segítségével írom. 2,5 millió dollár van elhelyezve a
tengerentúli Financial House-ban. és hajlandó vagyok utasítani, hogy
az említett alapot önnek, mint külföldi megbízottomnak utalja át.
Jelentkezni fog a Pénzügyi Háznál az alap igénylése miatt, hogy
engedjék át az alapot, de biztosítasz arról, hogy az alap 50%-át
felveszed, és 50%-ot a lelkemért hazádban lévő árvaházaknak adod.
pihenni, miután elmentem. Következő e-mailemben elküldöm Önnek a
letéti igazolás másolatát, amely lehetővé teszi, hogy könnyedén
jelentkezzen és megkapja a pénzt. Kérem, azonnal válaszoljon nekem a
privát e-mail címemen, ahol gyorsan elérhetem e-mailjeimet
(jamesmorganw7000@...il.com) további részletekért és útmutatásért,
mivel életem végét járom a rákbetegség miatt, amely számos
szervkárosodást okoz a szervezetemben. Reméli, hogy a lehető
leghamarabb megkapja válaszát.
Üdvözletem,
James Morgan