lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 30 Aug 2022 16:28:00 +0000
From:   johnson <adjassou665@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Jsem rád, že vás mohu informovat o mém úspěchu při převodu těchto
prostředků ve spolupráci s novým partnerem z Indie. V současné době
jsem v Indii kvůli investičním projektům s vlastním podílem na celkové
sumě. Mezitím jsem nezapomněl na vaše minulé snahy a pokusy pomoci mi
s převodem těch prostředků, přestože se nám to nějak nepodařilo. Nyní
kontaktujte mého sekretáře v Lome.Togo, s jeho níže uvedeným kontaktem
jsem upustil certifikovanou vízovou kartu do bankomatu, požádejte ho,
aby vám poslal vízovou kartu do bankomatu ve výši 250 000,00 $, kterou
jsem mu nechal jako kompenzaci za veškeré minulé úsilí a snaží se mi v
této věci pomoci. Velmi jsem si vašeho tehdejšího úsilí vážil.

Takže neváhejte a spojte se s mojí sekretářkou a dejte mu pokyn, kam
vám má zaslat bankomatovou vízovou kartu s obnosem. Prosím, dejte mi
okamžitě vědět, jestli to dostanete, abychom mohli společně sdílet
radost po všech tehdejších útrapách. v tuto chvíli jsem zde velmi
zaneprázdněn kvůli investičním projektům, které realizuji s mým novým
partnerem, tak se s ním rychle spojte a přepošlete mu vaše informace,
vaše celá jména, adresu a kontaktní číslo pro snadnou komunikaci,
dokud nedostanete bankomat Visa karta. (jon768266@...il.com)

S pozdravem
Orlando Moris.