lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 13 Sep 2022 11:38:56 +0100
From:   Marija Sterbenc <marijasterbenc55@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Asszony Marija Sterbenc

Asszony Marija Sterbenc

Legkedvesebb az Úrban,

Minden tiszteletem és emberség mellett kénytelen voltam beírni a
humanitárius területen.

Özvegy Marija Sterbenc öregedő, hosszan tartó beteg (rák). Jelenleg
magánkórházba került. Van néhány alapom, ahonnan örököltem
a férjem, Anthony Sterbenc, aki később autóbalesetben halt meg.

Amikor a férjem életben volt, 4.500.000.00 eurót letétbe helyezett
(4.500.000.00 euró) egy bankban. Jelenleg ez a pénz még mindig a
bank.

Az orvosom azt mondta, hogy a következő 3 hónapig nem fog tartani
rákprobléma.Szükségem van valakire, aki nagyon őszinte és istenfélő és
szervezet, amely felhasználhatja ezeket az alapokat Isten munkájára
a férj azt tanította, hogy ezt az alapot jótékony célokra kell fordítani,
mint például iskolák, árvaházak, kórházak építése stb.

Azért döntöttem így, mert nincs gyermekem, aki örökölni fog
ezt a pénzt és azt akarom, hogy Isten irgalmas legyen hozzám, és
elfogadja a lelkemet.
Istennel minden lehetséges. Kérem, ha tudja használni
ezeket az alapokat Isten munkájára, kedves

Szeretném, ha elküldené nekem az alábbi információkat.

A teljes neved -----------------------
Országod -------------------------
Címed --------------------------
Amint megkapom a válaszát, megadom a kapcsolattartóját
Bank és én is kiállítunk Önnek egy felhatalmazólevelet, amely megteszi
megmutatja, hogy Ön az alap jelenlegi kedvezményezettje.

Remélve, hogy megkapja válaszát. Legyetek áldottak az Úrban.

Köszönöm

Tisztelettel

Asszony Marija Sterbenc