lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 3 Oct 2022 06:18:39 -0700
From:   James Williame <jameswilliame730@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: ATM CARD

Drahý příteli

Jak se dnes máš? Myslím, že od naší poslední komunikace uplynula
dlouhá doba. Každopádně vás znovu kontaktuji ohledně naší předchozí
transakce, která s vámi nebyla úspěšně dokončena. Bylo nešťastné, že
vaše partnerství se mnou nedokázalo dokončit převod fondu. Nevím,
možná kvůli velkému tlaku jste nuceni ztratit zájem o transakci.

V každém případě jsem rád, že vás mohu informovat o mém úspěchu při
převodu fondu ve spolupráci s novým partnerem z Venezuely. Momentálně
jsem ve Venezuele kvůli investici. Nezapomněl jsem však na vaše minulé
snahy a pokusy pomoci mi při převodu fondu, přestože jsme nemohli
dospět ke konkrétnímu závěru. Jako ocenění vaší snahy mi pomáhat jsme
se já a můj nový partner rozhodli, že vám vynahradíme 850 000,00 $,
abyste s námi mohli zažít radost a štěstí.

Nechal jsem vaši kartu s kompenzačním vízem u své sekretářky, aby mi
pomohla ji poslat. Nyní kontaktujte mou sekretářku v Togu, jmenuje se
paní Donald Philip a její e-mail je: < donaldphilip801@...il.com >.
Řekněte jí, aby vám poslala kartu s vízem do bankomatu v hodnotě 850
000,00 $. V tuto chvíli jsem zde ve Venezuele velmi zaneprázdněn kvůli
investičním projektům, které já a nový partner máme po ruce. Rychle se
spojte s paní Donald Philipovou a řekněte jí, kam vám má poslat
kompenzační vízovou kartu. Kartu vám bez prodlení zašle. Přeji vám
hodně štěstí ve všech vašich snahách.

james williame