lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 18 Nov 2022 11:05:25 +0000
From:   msbelinaya <msbel88@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Tarjoan sinulle ystävyyttäni ja luotan, että otat minut vastaan
​​ystävällisellä sydämellä. Tämä sai minut ottamaan yhteyttä häneen ja
katsomaan, kuinka voimme auttaa toisiamme. Olen rouva Kodjovi Hegbor
Turkista ja työskentelen operatiivisena johtajana
StandardBNP Bank Limited Turkki. Uskon, että Jumalan tahto on löytää
sinut nyt. Minulla on tärkeä liike-elämän keskustelu, jonka haluan
käydä.
Jaan yhden, josta uskon sinun olevan kiinnostunut sellaisenaan

yhdistät sukunimesi ja hyödyt siitä. Vuonna 2018 Ivan, maan
kansalainen, siirsi 8 400 000,00 puntaa ulkomaiselle tilille
pankissani 36 kalenterikuukaudeksi. Tämän talletussopimuksen
päättymispäivä oli 16. tammikuuta 2021. Valitettavasti olin yksi
Kiinassa äskettäisen 2019-2020 koronaviruspandemian (Covid19) uhreista
ollessani
työmatkalla, joka tappoi ainakin 68 000 ihmistä. Pankkipäällikköni ei
edes tiedä hänen kuolemastaan, hän tiesi, koska hän oli ystäväni ja
oli tilivastaava, kun hänen tilinsä avattiin ennen ylennystäni. Herra
Iván ei kuitenkaan mainitse sukulaisia/perillisiä. kun avasin tilin ja
kun en ollut naimisissa, minulla oli lapsia. Viime viikolla pankin
johto antoi minulle ohjeet, mitä tehdä varoillasi, jos jatkan
sopimustasi. Tiedän, että lähden ja etsin tapaa ratkaista tilanne,
koska jos pankinjohtajani saavat tietää, että Ivan on kuollut ja hän
ei ole, he ottavat varat henkilökohtaiseen käyttöön ja näin hän on
poissa. ei. Haluan jättää sen, se tapahtui. Se oli viimeinen kerta,
kun näin sinut. nimi, että hän on onnellinen ja nyt olen pyytänyt
hänen apuaan esitelläkseni hänet sukulaiseksi/tilin perilliseksi ja
että hänellä on sama sukunimi kuin hänellä ja pankkini vapauttaa hänen
tilin. Ei riskejä; kauppa tapahtuu laillisen sopimuksen perusteella
Se suojaa sinua kaikilta lain rikkomuksilta. esitetään
rahapankkijohtajilla on varaa kantaa, on jo rikas.
En ole ahne, joten ehdotan, että jaamme varat tasan,
50/50% molemmille osapuolille, osuuteni auttaa minua perustamaan oman
yrityksen ja
Käytän hyväntekeväisyysmenettelyä, joka on ollut unelmani. Kerro minulle
Harkitse tarjoustani, tarvitsen todella apuasi tässä liiketoiminnassa.
Valitsin sinut auttamaan minua, en työsi vuoksi, vaan Jumalan vuoksi.
Haluan sinun varaavan aikaa rukoillaksesi tämän viestin johdosta.
Ole hyvä ja kerro mielipiteesi ennen kuin otat meihin yhteyttä ja
käsittele näitä tietoja NIIN LUOTTAMUKSELLISENA. Kun saat vastauksen,
tiukasti
Annan kaupan yksityiskohdat henkilökohtaisen sähköpostiosoitteeni
kautta msbelinaya892@...il.com. Ota kopio rahaston
talletustodistuksesta a
myös ote tietueet tuottavan yhtiön kaupparekisteristä. Jumala
siunatkoon sinua, odotan pikaista vastaustasi. Ystävällisin terveisin,
rouva.
Kodja Hegbor msbelinaya892@...il.com