lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Wed, 8 Feb 2023 10:48:39 +0100
From:   Sandrina Omaru <sandrina.omaru2022@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Sveiciens jums,

Sveiciens jums,

Es izsaku to dziļā cieņā un pazemīgā padevībā. Es lūdzu izteikt dažas
turpmākās rindiņas jūsu laipnai izskatīšanai. Es ceru, ka jūs veltīsit
dažas vērtīgās minūtes, lai ar līdzjūtību izlasītu šo aicinājumu. Man
jāatzīst, ka ar lielām cerībām, prieku un entuziasmu rakstu jums šo
e-pasta ziņojumu, kuru zinu un ticībā ticu, ka tam noteikti jāatrod
jūsu veselība.

Es esmu Sandrina Omaru jaunkundze, nelaiķa Viljamsa Omaru meita. Pirms
mana tēva nāves viņš man piezvanīja un informēja, ka viņam ir trīs
miljoni sešsimt tūkstošu eiro. (3 600 000,00 eiro) viņš noguldīja
privātā banka šeit, Abidžanas Kotdivuārā.

Viņš man teica, ka noguldījis naudu uz mana vārda, kā arī iedeva visus
nepieciešamos juridiskos dokumentus par šo noguldījumu bankā, esmu
bakalaura un īsti nezinu, ko darīt. Tagad es vēlos godīgu un DIEVA
baidošu partneri ārzemēs, kuram ar viņa palīdzību varētu pārskaitīt šo
naudu un pēc darījuma es atbraukšu un pastāvīgi dzīvošu jūsu valstī
līdz tikmēr, ka man būs ērti atgriezties mājās, ja es to darīšu.
vēlme. Tas ir tāpēc, ka šeit, Kotdivuāras krastā, nemitīgās politiskās
krīzes dēļ esmu daudz cietis.

Lūdzu, apsveriet to un sazinieties ar mani pēc iespējas ātrāk.
Nekavējoties apstiprināšu jūsu vēlmi, nosūtīšu jums savu attēlu, kā
arī informēšu sīkāku informāciju par šo lietu.

Ar cieņu,
Sandrina Omaru jaunkundze