lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 16 May 2023 16:31:17 +0200
From:   Sandrina Omaru <omarusandrina04@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: KOMPLIMENT DNEVA

KOMPLIMENT DNEVA

Z globokim spoštovanjem in ponižnim priznanjem vas prosim, da navedem
naslednjih nekaj vrstic v vašo prijaznost. Upam, da boste prihranili
nekaj svojih dragocenih minut in s sočutjem prebrali ta poziv.
Priznati moram, da vam pišem to e-poštno sporočilo z velikim upanjem,
veseljem in navdušenjem, za katerega vem in z vero verjamem, da vas
mora zagotovo najti v dobrem zdravstvenem stanju.

Moje ime je Sandrina Omaru; Sem edini otrok mojih pokojnih staršev
Chief. G. Williams Omaru. Moj oče je bil zelo ugleden poslovni magnet,
ki je v svojih dneh deloval v glavnem mestu Slonokoščene obale.

Žalostno je, da povem, da je skrivnostno umrl v Franciji med enim od
svojih poslovnih potovanj v tujino, čeprav je njegovo nenadno smrt
povezoval ali bolje rečeno domneval, da jo je načrtoval moj stric, ki
je takrat potoval z njim. Toda Bog pozna resnico! Moja mama je umrla,
ko sem bil star komaj 6 let, in od takrat me je oče vzel tako
posebnega.

Pred smrtjo mojega očeta me je poklical in me obvestil, da ima vsoto
tri milijone šeststo tisoč evrov. (3.600.000,00 €), ki jih je
deponiral v zasebni banki tukaj v Abidžanu, Slonokoščena obala. Rekel
mi je, da je položil denar na moje ime in mi dal tudi vse potrebne
pravne dokumente v zvezi s tem depozitom pri banki,

Star sem komaj 22 let in sem univerzitetni diplomant in res ne vem,
kaj naj naredim. Zdaj želim poštenega in BOGA boječega partnerja v
tujini, ki mu lahko nakaže ta denar z njegovo pomočjo, in po
transakciji bom prišel in stalno prebival v vaši državi do trenutka,
ko bo primerno, da se vrnem domov, če tako želja. To je zato, ker sem
zaradi nenehne politične krize tukaj na Slonokoščeni obali utrpel
veliko škode.

Smrt mojega očeta je pravzaprav prinesla žalost v moje življenje. Prav
tako želim vložiti sklad pod vašim nadzorom, ker se ne spoznam na
poslovni svet. Iskreno si želim vaše ponižne pomoči v zvezi s tem.
Vaše predloge in ideje bomo zelo cenili.

Prosim, upoštevajte to in se čim prej oglasite pri meni. Takoj potrdim
vašo pripravljenost, poslal vam bom svojo sliko in vas obvestil o več
podrobnostih v zvezi s to zadevo.

Prijazni pozdravi,

Sandrina Omaru.