lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   25 Nov 2023 23:35:22 -0800
From:   Sargent Sandra <contabilitate@...mariahusi.ro>
To:     linux-kernel@...r.kernel.org
Subject: Hello Dear

Günaydın Bay/Bayan,

İletişiminizi, yakın zamanda sonuçlanan Dünya Kanser Liderleri
Zirvesi 2023'e katılan hastane müdürümden aldım, ona çok önemli
bir şey için kanser tedavisi destek programı için güvenilir bir
bağlantıya ihtiyacım olduğunu sordum ve bunu kendisine
açıklamadım. ve bana 2 iletişim e-postası verdi, ancak
profilinizi inceledikten sonra ilk olarak size yazmaya karar
verdim.

Dinleyicilerinizi alabilir miyim, ben Amerika Birleşik
Devletleri'nden bir dul, resmi bir ABD Deniz Subayı ve kanser
hastasıyım, Ukrayna dışında eski resmi patronumu/Koca Yatırımımı
yeniden kurmamda bana kimin yardımcı olacağını çaresizce
arıyorum.

Yardım edebilir misin? adım Sandra Banas