lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 9 Jul 2018 04:42:53 +0200 (CEST)
From:   "Mrs. Ursula Alice Walton" <cnegre@...uel.fr>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: JÓ HÍREK

Kedves Kedvezményezettem,

Biztos vagyok benne, hogy ez a levél meglepetésként fog megjelenni, mivel még soha nem találkoztunk, és akkor is megkérdeznéd, hogy miért döntöttem úgy, hogy választottam Önt a világ számos internethasználója között. Pontosan, nem tudom megmondani, hogy miért választottam Önt, de ne aggódj, mert láttam a profilodat az interneten, ami megkönnyítette a kérésemet. A Mindenható Isten megáldjon és átnézzen titeket ezen a küldetésben, ha alaposan elolvashatja és megemésztheti az alábbi üzenetet.

Mielőtt elmegyek tovább, engedje meg, hogy adjak egy kis életrajzomat, én Ursula Anya, Alice Walton vagyok, 72 éves nő és a késő Sir Danon Walton felesége, aki 1998. szeptember 7-én, hétfőn : 22 Egyesült Királyság, miközben New Yorkból Genfbe repültek.

A férjem halála után a befektetés vezetője lettem, és most, hogy öregek és gyenge vagyok, úgy döntöttem, hogy az életem hátralevő részét családommal és szeretteikkel töltik, akinek életem során soha nem volt időm. de a férjem halála előtt terveztük, hogy életünk legutóbbi napjait használjuk fel arra, hogy felajánljuk a kevésbé kiváltságos és jótékonysági otthonok felét, a másik fele pedig magunknak, családtagjainknak és közeli barátainknak. annyira szerencsétlen, hogy a férjem nem él ma, hogy ezt tegye velem, és nagyon gyenge vagyok és idős voltam, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a filantrópikus munkát végzem a késő férjem és én nevében.

Jelenleg a vagyonunknak csaknem felét több jótékonysági otthonra és néhány kevésbé kiváltságos országra fordítottam. Annak ellenére, hogy a késő férjem és én segítséget nyújtottak a hátrányos helyzetűek számára, beleegyeztünk abba, hogy segítséget nyújtsunk egy olyan egyénnek, akivel még nem találkoztunk az életben, mivel életünkben még mindig fiatal volt, anonim segítséget kapunk egy az egyén, akiről nem tudtunk, és melyeket nem tudtunk megmondani a dátumig, az efféle gesztus hatása miatt ugyanezt tettük.

Sajnálattal értesítem, hogy soha nem lesz alkalmam megismerni, mert éppen befejeztem azt a feladatot, amelyet a férjem és én a hirtelen halálát megelőzően megállapodtunk, és te voltál a legutóbbi gyilkosságunk kedvezményezettje, függetlenül attól, hogy korábbi pénzügyi státusza, ezért szükségem van arra, hogy tegyen nekem egy szívességet azáltal, hogy elfogadja ajánlatunkat, ami semmivel sem fog kerülni.

Jelenleg letétbe helyezem a Zenith Bank (UK) Ltd 5,800,000.00 amerikai dollár összegének átutalását Önnek, amit most tenned kell, hogy a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba a Zenith Bank (UK) Ltd-vel, hogy megtudja, mikor fognak a lejárat dátuma miatt adja át a pénzt.

Csak letétbe helyeztem az EMAIL ADDRESS és a DEPOSIT CODE (2017748032) számot, mert nem tudom a nevedet és a számlaszámot, amellyel szeretnéd megkapni a pénzt. Nem tudtam megtalálni őket neten a profilod böngészése közben, ha nem adtam volna át a BANK-nak az azonnali átadáshoz.

Az Ön információiért fizettem az összes adót, biztosítási prémiumot és bankátutalást A készpénz díja, amely azt mutatja, hogy ez nem drogpénz, vagy az országában a terrorizmust támogatta.

Engedjék meg, hogy ismét megismételjem, nem fizeti meg az adóterheket, a biztosítási díjat és a csekk átutalási díját, mert már kifizettem őket, az egyetlen pénzt, amelyre fizetni akarsz, 85 dollár amerikai dollár a számlára Az aktiválás lehetővé teszi, hogy a bank átutalja az összeget a helyi számlájára anélkül, hogy további átutalási díjakat fizetne. Én fizettem volna a díjat, de a bank ragaszkodott hozzá, hogy nem szabad, mert nem tudják, mikor fogsz velük kapcsolatba lépni, és elkerülni a kudarcot vagy a további költségeket. Kérlek kedvesem, ha tudod, hogy nem fogsz segíteni a 85 dolláros amerikai dollárral, kérlek, ne lépj kapcsolatba velem a bankkal, kérlek, szükségem van valakire, aki segít nekem.

A csekk átutalásához az alábbiakban meg kell adnia a kapcsolatot a Bankkal;

Zenith Bank (UK) Ltd.
39 Corn Hill London
EC3V 3ND Egyesült Királyság
Tel: +447452059980
E-mail: info@...ithbankltd.co.uk

Újra meg kell erősítenie az alábbi információkat, hogy elkerülje az átadás hibáját.
Postázási cím;
Teljes nevek:
Közvetlen telefonszám;

Az alábbiakban a vázlat DEPOSIT CODE (2017748032) pontja látható, akkor az átadás előtt ellenőrizni kell.

Megjegyzés: Kérem, nem akarom, hogy köszönetet mondjon nekem, vagy a férjemnek mindössze annyit kell tennie, hogy bölcsen bánjon vele, és ugyanazt a dolgot tegye egy nap valaki életébe, mivel ez az egyetlen módja annak, hogy ez a világ jobb közösség legyen, ha önzetlen szolgáltatásokat nyújtanak egymásnak.

Tisztelettel,
Mrs. Ursula Alice Walton