lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 24 Jan 2020 10:37:02 +0000
From:   brianjesse <westernu288@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Hl

Witaj, Uprzejmie informujemy, że ten e-mail, który dotarł do Twojej
skrzynki pocztowej, nie jest błędem, ale został specjalnie do Ciebie
skierowany. Mam propozycję (7.500.000,00 $) pozostawioną przez mojego
zmarłego inżyniera Carlosa Carlosa, który nosi to samo nazwisko, który
pracował i mieszkał tutaj w Lomé Togo. Mój zmarły klient i rodzina
uczestniczyli w wypadku samochodowym, który pochłonął ich życie.
Skontaktuję się z tobą jako najbliższym krewnym zmarłego, abyś mógł
otrzymać środki na roszczenia. Po udzieleniu szybkiej odpowiedzi
poinformuję cię o sposobach wykonania tego przymierza. Skontaktuj się
ze mną w tej wiadomości e-mail (brianjesse343@...il.com)