lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Sun, 10 May 2020 01:17:02 +0800
From:   Chan Leap Phala <9@...ud.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Fw:

Gorące pozdrowienia,

Wysłałem ci ten list miesiąc temu, ale nie jestem pewien, czy go
otrzymałeś, ponieważ nie otrzymałem od ciebie żadnej odpowiedzi, dlatego
ponownie go wysyłam.

Jestem adwokatem Chan Leap Phala, osobistym prawnikiem mojego zmarłego
klienta przed jego przedwczesną śmiercią z rodziną. Otrzymałem od jego
banku mandat na dostarczenie / przedstawienie bliskich krewnych kwoty
jego funduszu o wartości Siedemdziesiąt Osiem Milionów Pięćset Sto
Osiemdziesięciu Tysięcy Dolarów Amerykańskich 78 580 000 USD, więc
skontaktowałem się z Tobą. Po nieudanej próbie znalezienia krewnego
mojego zmarłego klienta postanowiłem się z tobą skontaktować, ponieważ
ma on to samo nazwisko i narodowość.

Proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji:
(chan.l.phala@...il.com)

Z poważaniem
Barrister Chan Leap PHALA
Prawnik / Adwokaci