lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 25 Sep 2020 07:07:18 -0700
From:   "Mrs. Esther Nicolas" <elizabethjohnson184@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Nejdražší v Kristu,
S náležitou úctou a lidskostí jsem byl přinucen vám napsat humanitární
půdu. Jmenuji se paní Esther Nicolas. Narodil jsem se v Arizoně ve
Phoenixu. Jsem ženatý s panem Jacob Nicolas, ředitelem Jacon Industry
Togo. Byli jsme manželé třicet šest let bez dítěte. Zemřel po operaci
srdečních tepen. A nedávno mi doktor řekl, že nevydržím dalších šest
měsíců kvůli mému problému s rakovinou (rakovina jater a cévní mozkové
příhody). Než můj manžel loni zemřel, je tu částka dva miliony osm set
tisíc dolarů, které uložil v bance zde v Togu. V současné době jsou
tyto peníze stále v bance. Když jsem věděl o svém stavu, rozhodl jsem
se darovat tento fond jakémukoli dobrému bratrovi nebo sestře v obavě
před Bohem, který tento fond využije způsobem, kterým zde budu
instruovat. Chci někoho, kdo tento fond použije podle přání mého
zesnulého Manžela, aby pomohl méně privilegovaným lidem, sirotčincům,
vdovám a šířil Boží slovo. Rozhodl jsem se proto, že nemám žádné dítě,
které by zdědilo tento fond. A nechci způsob, jak budou tyto peníze
použity bezbožným způsobem. Proto přijímám toto rozhodnutí předat vám
tento fond. Nebojím se smrti, proto vím, kam jdu. Chci, abyste na mě
ve svých každodenních modlitbách vždy pamatovali kvůli mé nadcházející
chirurgické léčbě rakoviny. Odepište co nejdříve jakékoli zpoždění ve
vaší odpovědi mi dá prostor pro získání jiné osoby pro stejný účel v
naději, že od vás budu číst co nejdříve. Bůh vám žehnej, když
posloucháte hlas uvažování, paní Esther Nicolas.