lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Sun, 4 Jul 2021 08:28:03 -0700
From:   STEFANO PESSINA <williamtom2010@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: GEFELICITEERD: EURO 2.000.000,- WORDT AAN U GESCHENKT

--
Hallo,

     Ik ben STEFANO PESSINA, een Italiaanse zakenmagnaat, investeerder
en filantroop. De vice-voorzitter, chief executive officer (CEO) en de
grootste aandeelhouder van Walgreens Boots Alliance. Ik gaf 25 procent
van mijn persoonlijke rijkdom weg aan goede doelen. En ik heb ook
beloofd om de rest van 25% dit jaar 2021 weg te geven aan
particulieren. Ik heb besloten om 2.000.000 euro (twee miljoen euro)
aan jou te doneren. Als je geïnteresseerd bent in mijn donatie, neem
dan contact met me op via dit e-mailadres: pestefano255@...il.com voor
meer info.

Vriendelijke groet
CEO Walgreens Boots Alliance