lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 18 Feb 2022 12:42:04 +0000
From:   Orlando Moris <jonesregina165@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Σας ενημερώνουμε ότι αυτό το email που ήρθε στο
γραμματοκιβώτιό σας δεν είναι λάθος, αλλά απευθύνθηκε ειδικά σε εσάς
για άμεση εξέταση. Έχω μια πρόταση ύψους (7.500.000,00 $), που άφησε ο
αείμνηστος πελάτης μου, ο οποίος πριν από το θάνατό του ζούσε και
εργαζόταν εδώ στο Λομέ Τόγκο μέχρι τον τραγικό θάνατό του με την
οικογένειά του σε τροχαίο ατύχημα. Επικοινωνώ μαζί σας ως ο
πλησιέστερος συγγενής του αποθανόντος, ώστε να μπορείτε να λάβετε τα
χρήματα μετά από αξιώσεις. Μετά την ταχεία απάντησή σας θα σας
ενημερώσω για τον τρόπο λειτουργίας του
εκτέλεση αυτής της συμφωνίας., επικοινωνήστε μαζί μου σε αυτό το email
(orlandomoris56@...il.com)