lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 19 Apr 2022 13:03:28 +0200
From:   Sandrina Omaru <sandrina.omaru2022@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Fröken Sandrina Omaru

Fröken Sandrina Omaru

Hälsningar till dig,

Det är en respekt och en ödmjuk inlaga, jag ber att ange följande
rader för din vänliga övervägande, jag hoppas att du kommer att spara
några av dina värdefulla minuter för att läsa följande vädjan med
sympatiskt sinne. Jag måste erkänna att det är med stora
förhoppningar, glädje och entusiasm som jag skriver detta
e-postmeddelande till dig som jag vet och tror av tro att det säkert
måste hitta dig i gott tillstånd.

Jag är fröken Sandrina Omaru, dotter till framlidne herr Williams
Omaru. Innan min far dog ringde han mig och informerade mig om att han
har summan av tre miljoner, sexhundratusen euro. (3 600 000 euro) han
satte in i privat bank här i Abidjan Elfenbenskusten.

Han berättade för mig att han satte in pengarna i mitt namn, och gav
mig också alla nödvändiga juridiska dokument angående denna insättning
hos banken, jag är undergraduate och vet verkligen inte vad jag ska
göra. Nu vill jag ha en ärlig och gudfruktig partner utomlands som jag
kan överföra dessa pengar med hans hjälp och efter transaktionen
kommer jag att bo permanent i ditt land till en sådan tidpunkt att det
kommer att vara bekvämt för mig att återvända hem om jag så önskan.
Detta beror på att jag har drabbats av många bakslag till följd av
oupphörlig politisk kris här i Elfenbenskusten.

Snälla, överväg detta och återkomma till mig så snart som möjligt. Jag
bekräftar omedelbart din vilja, jag kommer att skicka min bild till
dig och även informera dig om mer detaljer som är involverade i denna
fråga.

Vänliga Hälsningar,
Fröken Sandrina Omaru