lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 8 Jul 2022 07:50:52 +0000
From:   johnson <rahamaaliou74@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Estic encantat d'informar-vos sobre el meu èxit a l'hora de transferir
aquests fons amb la cooperació d'un nou soci de l'Índia. Actualment
estic a l'Índia per a projectes d'inversió amb la meva pròpia part de
la suma total. Mentrestant, no he oblidat els vostres esforços passats
i els vostres intents d'ajudar-me a transferir aquests fons, tot i que
d'alguna manera ens van fallar. Ara poseu-vos en contacte amb la meva
secretària a Lomé, Togo amb el seu contacte a continuació, vaig deixar
caure una targeta de visa per caixer automàtic certificada, demaneu-li
que us enviï la targeta de visat per caixer automàtic de 250.000,00
dòlars que vaig deixar amb ell per a la vostra compensació per tots
els esforços i intents passats. per ajudar-me en aquest assumpte. Vaig
apreciar molt els teus esforços en aquell moment.

Així que no dubteu a posar-vos en contacte amb la meva secretaria i
indicar-li on us ha d'enviar la targeta Visa ATM que conté l'import.
Si us plau, aviseu-me immediatament si el rebeu perquè puguem
compartir junts l'alegria després de tots els sofriments d'aquell
moment. De moment, estic molt ocupat aquí pels projectes d'inversió
que estem tenint jo i el nou soci, finalment recordeu que havia enviat
instruccions a la meva secretària en el vostre nom perquè lliuris la
targeta de visat ATM a tu i a tu sol. , així que no dubteu a posar-vos
en contacte amb ell i enviar-li la vostra informació, els vostres noms
complets, adreça i número de contacte per facilitar la comunicació
fins que rebeu la targeta de visa de l'ATM.(joh768266@...il.com)

Salutacions cordials
Orlando Moris.