lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 11 Jul 2022 07:43:47 -0700
From:   Abraham Morrison <ikengachambers001@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Good day!

Oppmerksomhet takk,

Jeg er Mr. Abraham Morrison, hvordan har du det, jeg håper du er frisk
og frisk? Dette er for å informere deg om at jeg har fullført
transaksjonen vellykket ved hjelp av en ny partner fra India, og at
fondet nå er overført til India til bankkontoen til den nye partneren.

I mellomtiden har jeg bestemt meg for å kompensere deg med summen av
€500 000,00 (kun fem hundre tusen euro) på grunn av din tidligere
innsats, selv om du skuffet meg langs linjen. Men likevel er jeg
veldig glad for den vellykkede avslutningen av transaksjonen uten
problemer, og det er grunnen til at jeg har bestemt meg for å
kompensere deg med summen av €500 000,00 slik at du vil dele gleden
med meg.

Jeg anbefaler deg å kontakte sekretæren min for et minibankkort på
€500 000,00, som jeg beholdt for deg. Kontakt henne nå uten
forsinkelser.

Navn: Linda Koffi
E-post: koffilinda785@...il.com

Vennligst bekreft til henne følgende informasjon nedenfor:

Ditt fulle navn:........
Adressen din:..........
Ditt land:..........
Din alder:.........
Ditt yrke:..........
Ditt mobiltelefonnummer: ..........
Ditt pass eller førerkort:.........

Merk at hvis du ikke har sendt henne informasjonen ovenfor
fullstendig, vil hun ikke gi ut minibankkortet til deg fordi hun må
være sikker på at det er deg. Be henne sende deg den totale summen av
(€500 000,00) minibankkort, som jeg beholdt for deg.

Med vennlig hilsen,

Mr. Abraham Morrison