lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Fri, 15 Jul 2022 16:12:53 +0000
From:   regina wilsom <adjassou665@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Tähelepanu palun,

Mina olen härra Andrea Wool, kuidas läheb, loodan, et olete terve ja
terve? See on
teatan teile, et olen tehingu edukalt sõlminud
uue partneri abi Indiast ja nüüd on fond üle kantud
India uue partneri pangakontole.

Vahepeal otsustasin teile hüvitada 500 000,00 dollarit
(ainult viissada tuhat USA dollarit) teie varasemate pingutuste tõttu,
kuigi sa valmistasid mulle pettumuse. Aga sellegipoolest olen ma väga õnnelik
tehingu edukaks lõpetamiseks probleemideta ja seda
on põhjus, miks ma otsustasin teile hüvitada summa
500 000,00 dollarit, et saaksite minuga rõõmu jagada.

Soovitan teil võtta ühendust minu sekretäriga 500 000 dollari suuruse
sularahaautomaadi kaardi saamiseks, mis
Ma hoidsin sinu jaoks. Võtke temaga kohe ühendust ilma viivituseta.

Nimi: Regina Wilsom
E-post: reginawilsom591@...il.com

Kinnitage talle järgmine teave:

Teie täisnimi:............
Teie aadress:..........
Sinu riik:..........
Sinu vanus:.........
Teie amet:............
Teie mobiiltelefoni number:............
Teie pass või juhiluba: .........

Pange tähele, et kui te ei saatnud talle ülaltoodud teavet täielikult, siis ta
ei anna teile sularahaautomaadi kaarti, sest ta peab olema kindel, et see on nii
sina. Paluge tal saata teile sularahaautomaadi kaardi kogusumma (500
000,00 dollarit), mille ma
sinu jaoks hoitud.

Parimate soovidega,

Hr Andrea Wool