lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Sat, 17 Sep 2022 06:07:44 -0700
From:   Abraham Morrison <aishaabello111@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Good day!

Uppmärksamhet snälla,

Jag är Mr Abraham Morrison, hur mår du, jag hoppas att du mår bra och
frisk? Detta för att informera dig om att jag har slutfört
transaktionen framgångsrikt med hjälp av en ny partner från Indien och
nu har fonden överförts till Indien till den nya partnerns bankkonto.

Samtidigt har jag beslutat att kompensera dig med summan av $500
000.00 (endast femhundratusen amerikanska dollar) på grund av dina
tidigare ansträngningar, även om du gjorde mig besviken. Men jag är
ändå väldigt glad för att transaktionen avslutades utan problem och
det är anledningen till att jag har beslutat att kompensera dig med
summan av $500 000,00 så att du kommer att dela glädjen med mig.

Jag råder dig att kontakta min sekreterare för ett bankomatkort på
$500 000,00, som jag behöll åt dig. Kontakta henne nu utan dröjsmål.

Namn: Linda Koffi
E-post: koffilinda785@...il.com

Vänligen bekräfta för henne följande information nedan:

Ditt fullständiga namn:........
Din adress:..........
Ditt land:..........
Din ålder:.........
Ditt yrke:..........
Ditt mobilnummer:...........
Ditt pass eller körkort:.........

Observera att om du inte har skickat till henne ovanstående
information helt, kommer hon inte att lämna ut bankomatkortet till dig
eftersom hon måste vara säker på att det är du. Be henne skicka den
totala summan av ($500 000,00) bankomatkort, som jag behöll åt dig.

Vänliga hälsningar,

Herr Abraham Morrison