lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 6 Mar 2023 16:12:51 +0000
From:   jean koffi <koj146374@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Cześć

Miło mi poinformować o moim sukcesie w przekazywaniu tych środków
we współpracy z nowym partnerem z Indii. Jestem obecnie w Indiach
dzięki projektom inwestycyjnym z udziałem własnym. w
tymczasem nie zapomniałem o waszych dotychczasowych wysiłkach i próbach pomocy
przelać te środki, mimo że jakoś nam się nie udało. Teraz
skontaktuj się z moim sekretarzem w Lome, Togo z jego kontaktem
poniżej, rzuciłem
certyfikowaną kartę wizową do bankomatu, poproś go o przesłanie karty
wizowej do bankomatu
z bankomatu na kwotę 250 000,00 dolarów, które zostawiłem u niego jako
zadośćuczynienie za wszystkie dotychczasowe starania i próby pomocy mi w tym
materiał. Naprawdę doceniałem wtedy twoje wysiłki.

Więc nie wahaj się skontaktować z moim sekretarzem i poinstruuj go,
dokąd ma się udać
wyślij kartę wizową do bankomatu z odpowiednią kwotą. Proszę daj mi znać
natychmiast, jeśli go zdobędziesz, abyśmy mogli dzielić się radością
po wszystkim
trudy tamtego czasu. Jestem tu teraz bardzo zajęty z powodu
projekty inwestycyjne, które wraz z moim nowym partnerem mamy pod ręką. I
przekazać swoje dane, pełne imię i nazwisko, adres i numer kontaktowy do
łatwa komunikacja do momentu otrzymania karty Visa w bankomacie.
(jeankoffi4243@...il.com)

Pozdrowienia
Dawid Bojan.