lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 18 Apr 2023 08:16:32 +0800
From:   MK <sebeszet@...erfykh.hu>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: Hej solsken

Hej min kära,

Jag är ledsen att jag stör dig och inkräktar på din integritet. Jag är
singel, ensam och i behov av en omtänksam, kärleksfull och romantisk
följeslagare.

Jag är en hemlig beundrare och skulle vilja utforska möjligheten att
lära mig mer om varandra. Jag vet att det är konstigt att kontakta dig
på det här sättet och jag hoppas att du kan förlåta mig. Jag är en blyg
person och det är det enda sättet jag vet att jag kan få din
uppmärksamhet. Jag vill bara veta vad du tycker och min avsikt är inte
att förolämpa dig.
Jag hoppas att vi kan vara vänner om det är vad du vill, även om jag
vill vara mer än bara en vän. Jag vet att du har några frågor att ställa
och jag hoppas att jag kan tillfredsställa en del av din nyfikenhet med
några svar.

Jag tror på talesättet att "för världen är du bara en person, men för
någon speciell är du världen". Allt jag vill ha är kärlek, romantisk
omsorg och uppmärksamhet från en speciell följeslagare som jag hoppas
skulle vara du.

Jag hoppas att detta meddelande kommer att bli början på en långsiktig
kommunikation mellan oss, skicka bara ett svar på detta meddelande, det
kommer att göra mig glad.

Puss och kram,

Marion.