lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Thu, 20 Apr 2023 21:39:20 +0000
From:   kodjovihegbor <blinbelin227@...il.com>
To:     undisclosed-recipients:;

Oferuję moją przyjaźń i wierzę, że przyjmiesz mnie z dobrym sercem,
zostałem zmuszony do skontaktowania się z tobą i zobaczenia, jak
najlepiej możemy sobie pomóc. Ja jestem
Pani Kodjovi Hegbor z Turcji i ja pracujemy jako Division Head of
Operations w StandardBNP Bank Limited Turcja. Wierzę, że taka jest
wola Boża względem mnie
spotkać cię teraz. Prowadzę ważną rozmowę biznesową, którą chcę się z
Tobą podzielić i która, jak sądzę, Cię zainteresuje, ponieważ jest
związana z nazwą Twojego kraju i odniesiesz z tego korzyść.

W 2018 roku obywatel twojego kraju o imieniu Ivan założył w moim banku
konto nierezydenta na 36 miesięcy kalendarza o wartości 8 400 000,00
£. The
data wygaśnięcia tej umowy depozytowej to 16 stycznia 2021 r.
Niestety, był on jedną z ofiar śmiertelnych w niedawnym wybuchu
pandemii CoronaVirus (Covid19) 2019-2020, która miała miejsce w
Chinach, podczas gdy był w podróży służbowej, w której zginęło co
najmniej 68 000 osób .

Kierownictwo mojego banku jeszcze nie wie o jego śmierci, wiedziałem o
tym, ponieważ był moim przyjacielem, a ja byłem jego księgowym, kiedy
konto było
otwarte przed moją promocją. Pan Ivan nie wymienił jednak żadnego
najbliższego krewnego/spadkobiercy w chwili otwarcia rachunku, nie był
żonaty i nie miał
dzieci. W zeszłym tygodniu kierownictwo mojego banku poprosiło mnie o
wydanie instrukcji, co zrobić z jego funduszami, jeśli chce odnowić
umowę.

Wiem, że tak się stanie i dlatego szukałem sposobu, aby poradzić sobie
z tą sytuacją, ponieważ jeśli dyrektorzy mojego banku dowiedzą się, że
Ivan
nie żyje i nie ma żadnego Spadkobiercy, wezmą środki na własny użytek,
więc nie chcę, aby tak się stało. Wtedy cię zobaczyłem, byłem
szczęśliwy i teraz szukam twojej współpracy, aby przedstawić cię jako
najbliższego krewnego / spadkobiercę konta, ponieważ masz ten sam kraj
co on, a centrala mojego banku zwolni ci konto. Nie ma żadnego ryzyka
zaangażowany; transakcja zostanie przeprowadzona na podstawie zgodnego
z prawem porozumienia, które ochroni Cię przed jakimkolwiek
naruszeniem prawa.

Lepiej, żebyśmy zażądali tych pieniędzy, niż pozwolili je zabrać
dyrektorom banków, oni już są bogaci. Nie jestem chciwą osobą, więc
sugeruję, żebyśmy
dzielić fundusze po równo, 50/50% dla obu stron, mój udział pomoże mi
założyć własną firmę i przeznaczyć wpływy na cele charytatywne, które
do tej pory
marzenie.

Daj mi znać, co myślisz o mojej propozycji, proszę, naprawdę
potrzebuję twojej pomocy w tej transakcji, wybrałem cię, abyś mi
pomagał, a nie sam, wykonując moje
kochanie, ale na Boga, czy chcę, żebyś wiedział, że poświęciłem swój
czas na modlitwę w sprawie tej komunikacji, zanim kiedykolwiek się z
tobą skontaktowałem, daj mi znać
pamiętaj o tym i traktuj te informacje jako ŚCIŚLE TAJNE. Po
otrzymaniu odpowiedzi, wyłącznie za pośrednictwem mojego osobistego
adresu e-mail, kodjovihegbor4@...il.com
poda szczegóły transakcji. Oraz kopię świadectwa depozytowego
funduszu, a także zaświadczenie o zarejestrowaniu spółki
wygenerował fundusz. Szczęść Boże, oczekując pilnej odpowiedzi
Z wyrazami szacunku
Pani Kodjovi Hegbor
kodjovihegbor4@...il.com