lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite for Android: free password hash cracker in your pocket
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Tue, 02 Oct 2018 15:06:30 +0200
From:   Didier Muillermoz <adminn@...viagroup.site>
To:     undisclosed-recipients:;
Subject: darowizna

Witam,

Nie mam innego sposobu, żeby się z Tobą skontaktować, niż wysłać ci tego
e-maila.
Jestem w rozpaczy, a moje serce krwawi, gdy piszę to przesłanie, które,
mam nadzieję, będzie przyciągało twoją uwagę.
Kontaktuję się z tobą dzisiaj, ponieważ bardzo prawdziwe, że tego nie
wiemy, nie powstrzymuje mnie przed tym gestem.
Daleko mi do żartów, jeśli uważasz, że to żart.
Nazywam się Didier MUILLERMOZ, urodziłem się 7 stycznia 1945 roku we
Francji i mieszkam na Wybrzeżu Kości Słoniowej.
Powód, który doprowadza mnie do ciebie, jest następujący:
Chciałbym przejść przez twój kanał, aby zrobić pracę charytatywną w
twoim dziale.

Jest to darowizna, która stanowi sumę dziewięciuset pięćdziesięciu
tysięcy euro (950 000 euro).
Mój stan cywilny jest taki, że nie mam żony i jeszcze mniej dzieci,
którym mógłbym zostawić to dziedzictwo, a obecnie cierpię na
śmiertelnego raka gardła, więc skazany jestem na pewną śmierć.

Właśnie dlatego chciałbym w sposób łaskawy iw trosce o pomoc biednym
dzieciom dać wam to dziedzictwo, aby zrealizować to dzieło miłosierdzia.

Jeśli zgodzisz się zrobić to, o co prosiłem, daj mi znać.
Proszę uważnie wysłuchać mojej propozycji, ponieważ liczę na twoją dobrą
wolę i dobre wykorzystanie tych funduszy na tę pracę.

Dziękuję za zrozumienie
Pan Didier MUILLERMOZ