lists.openwall.net   lists  /  announce  owl-users  owl-dev  john-users  john-dev  passwdqc-users  yescrypt  popa3d-users  /  oss-security  kernel-hardening  musl  sabotage  tlsify  passwords  /  crypt-dev  xvendor  /  Bugtraq  Full-Disclosure  linux-kernel  linux-netdev  linux-ext4  linux-hardening  linux-cve-announce  PHC
Open Source and information security mailing list archives

Hash Suite: Windows password security audit tool. GUI, reports in PDF.
[<prev] [next>] [day] [month] [year] [list]
Date:   Mon, 18 Feb 2019 23:00:13 +0000 (GMT)
From:   "Mrs. Ursula Mattis" <afrilog@...afone.com.gh>
To:     unlisted-recipients:; (no To-header on input)
Subject: KONTAKT (BANK ING) DO TRANSFERU

Mój drogi beneficjent,

Jestem pewien, że ta wiadomość będzie dla was niespodzianką, ponieważ nigdy wcześniej się nie spotkaliśmy, a także zapytacie, dlaczego zdecydowałem się wybrać was spośród licznych użytkowników Internetu na świecie. Dokładnie nie mogę powiedzieć, dlaczego wybrałem ciebie, ale nie martw się, gdy zobaczyłem Twój profil w Internecie, który sprawił, że spełniłem swoją prośbę. Niech wszechmogący Bóg pobłogosławi i doświadczy cię przez tę misję, jeśli potrafisz uważnie przeczytać i przetrawić poniższą wiadomość.

Zanim przejdę dalej, pozwólcie, że dam wam trochę mojej biografii, jestem matką Ursulą Mattis, 72 letnią kobietą i żoną Late Sir Alvaro Mattisa, który zmarł po długiej chorobie w poniedziałek 7 września 1998 r. GMT 14: 22 Wielka Brytania.

Po śmierci mojego męża stałem się Kierownikiem jego inwestycji, a teraz, gdy jestem stary i słaby, postanowiłem spędzić resztę życia z rodziną i bliskimi, którym nigdy nie miałem czasu w trakcie mojego życia biznesowego. , ale przed śmiercią mego męża mieliśmy plan wykorzystania ostatnich dni naszego życia, aby przekazać połowę tego, nad czym pracowaliśmy, dla mniej uprzywilejowanych i domów miłosierdzia, a drugą połowę dla siebie, członków rodziny i bliskich przyjaciół, i jest tak niefortunne, że mój mąż nie żyje dzisiaj, aby to zrobić ze mną, a ja jestem bardzo słaby i stary teraz, dlatego zdecydowałem się na tę działalność filantropijną w imieniu mojego zmarłego męża i mnie.

Obecnie wydzierżawiłem prawie połowę naszych aktywów kilku domom dobroczynnym i niektórym mniej uprzywilejowanym w różnych krajach. Pomimo porozumienia między moim zmarłym mężem a mną, aby udzielić pomocy ubogim, zgodziliśmy się również udzielić wsparcia osobie, której nie spotykaliśmy się wcześniej w życiu, ponieważ w młodym wieku otrzymujemy anonimową pomoc od osoby, których nie znaliśmy i których nie byliśmy w stanie poznać do tej pory, wpływ jaki uzyskaliśmy z takiego gestu, skłonił nas do tego samego.

Z przykrością informuję, że nigdy nie będziesz miał okazji poznać mnie, ponieważ właśnie zakończyłem misję, którą zgodziliśmy się z mężem przed jego nagłą śmiercią, a ty byłeś beneficjentem naszej ostatniej WOLI, niezależnie od twojego poprzedni status finansowy, dlatego chcę, abyś wyświadczył mi przysługę, akceptując naszą ofertę, która nic nie będzie kosztować.

Niedawno zdeponowałem czek w kwocie 5.800.000,00 USD w ING Banku, aby przekazać Tobie, co musisz teraz zrobić, to skontaktować się z ING Bankiem, tak szybko, jak to możliwe, aby wiedzieć, kiedy przeniosą twoje pieniądze, ponieważ daty wygaśnięcia.

Złożyłem depozyt z (Ursula Mattis Family Help Project), ale załączam twój ADRES E-MAIL jako mój beneficjent, a KOD DEPOZYTOWY to (052619923257). Dlaczego załączam twój adres e-mail, ponieważ nie znam Twojego numeru konta bankowego, na które chcesz otrzymać pieniądze. Nie mogłem znaleźć ich w sieci podczas przeglądania twojego profilu, jeśli nie podałbym go BANKOWI do natychmiastowego przelewu.

W celach informacyjnych zapłaciłem za premię ubezpieczeniową i opłatę za przelew bankowy, wykazując, że nie jest to pieniądz narkotykowy lub ma na celu sponsorowanie terroryzmu w twoim kraju.

Powtórzę jeszcze raz: nie płacisz za składkę ubezpieczeniową i opłatę za przelew, ponieważ zapłaciłem za nie. PROSZĘ, MOJA DRODZE, JEŚLI WIESZ, ŻE NIE PRACUJE NA LEPSZE ZŁÓŻ W TWOIM KRAJU I WSPÓLNOCIE, proszę nie odpowiadajcie mi ani ING Bankowi, proszę, potrzebuję kogoś, kto pomoże mi rozprowadzić te pieniądze hojnie na biednych.

Musisz teraz skontaktować się z Bankiem w celu przesłania czeku z poniższymi informacjami;

Nazwa banku: ING Bank
Osoba kontaktowa: Dr. Steven
USA Tel: +1 (843) 631-6397
UK Tel: +447452059980
Email: steven@...bankuk.com

Ponownie potwierdzisz poniższe informacje, aby uniknąć pomyłki w przekazywaniu.
Adres pocztowy;
Pełne nazwy:
Bezpośredni numer telefonu;

Poniżej znajduje się KOD DEPOZYTOWY (052619923257) wersji roboczej, należy również przedstawić go do weryfikacji przed przekazaniem.

Uwaga: Proszę, nie chcę, żebyś mi podziękował lub spóźnił się na moich rodziców. Wszystko, czego potrzebuję, to: Kiedy otrzymasz pieniądze, wykorzystaj TYLKO 800 000 $ (osiemset tysięcy dolarów amerykańskich) na swój wysiłek i WYKORZYSTAJ ODPALENIE TYCH FUNDUSZY DO CELÓW CHARYTATYWNYCH W SPOSÓB, KTÓRY ZADZWONI LUDZKOŚĆ. To jedyny sposób, w jaki ten świat byłby lepszą społecznością, gdybyśmy świadczyli sobie bezinteresowne usługi.

Z poważaniem,
Pani Ursula Mattis